lördag, mars 06, 2010

pris, till mig? mantackar.

Nu trillar det runt imaginära priser här och där bland alla kända och okända bloggar, och jag har fått en award (för så heter det i sajberspejs) av både Made in Hstd och Li.W. Tack söta ni! Jag är dålig på att göra både de utmaningar som brukar följa med, och att skicka dem vidare. Kalla mig lat om ni vill. Men jag blir väldigt glad och nästan lite generad om jag kan inspirera nån till något, det trodde jag nog inte när jag lade upp bloggen för två år sen och ganska nyss lärt mig sticka igen. Det är så häftigt med alla nya och gamla hithittare och läsare! Ni är fina ni. Priser åt alla!

2 kommentarer:

Knitarina sa...

Hur kommer det sig att jag missat din blogg? Tur att det nu är åtgärdat efter tips hos Clara stickar.
Kommer definitivt komma tillbaka för att se fler finfina alster!

maria carlander sa...

vad roligt, du är väldigt välkommen!
Jag har nyss hittat din fina blogg också :)