fredag, september 26, 2008

snart

Ikväll. Lördag. Söndag. Måndag. Tisdag morgon. Så lite är det kvar innan mina böcker, kameror, pennor, sommarkläder, fötter, tankar och resten av mig åker hit.


Det känns helt galet, men på ett bra sätt. Jag vet nästan ingenting av vad som kommer hända där. Men allteftersom jag får veta det och vara med om det så kommer det att bli till ord och bilder här på bloggen. Till höger finns en länk till ett flickralbum där bilderna som inte fastnar i bloggen samlar ihop sig. Antagligen blir det i fyra månader framöver lite färre funderingar över garn, mönster och hantverk än vad bloggen i vanliga fall brukar mysa ned sig i, men desto mer om liv och människor och händelser från spridda platser i Brasilien.
Vän, garnnörd eller resfebrig, du är välkommen att följa med!

2 kommentarer:

Anna sa...

Hoppas verkligen att du får en bra upplevelse där långt borta. :)

Anonym sa...

Va kul med resa. Jag läser din blogg men snälla kan du inte ordna med den så att man kan få med den på min feeds lista? Hoppas du får se och uppleva landet med lite mindre betoning på att vara turist. Ska försäka hänga med i ditt bloggande och se om du kanske hiottar någon form av hantverka att ta med hem.