tisdag, juni 17, 2008

om jag vore fyrkanter såg jag ut så här


1. El perro de Tres Marias, 2. vego, 3. swinging high, 4. Beautiful old lady from Darap(Sikkim) village, 5. Smoking, 6. Shibuya Crossing at Night, 7. The Joy of Life, 8. chokladkaka, 9. Pastor, 10. A perfect weekend watching Tom & Jerry on tv and laughing..., 11. Dämmet, 12. Kärlek till låns

Jag hittade en lite småkul-så-här-på-tisdagskvällen-grej som jag kände ett starkt behov av att genomföra. Intresset falnde så där i mitten men jag tog sats och gjorde klart. Nyfiken- (som för övrigt var svaret på en av de nedanstående frågorna) heten blev för stor. Och nog blev resultatet vackert..? Och lätt obegripligt. Lätt tisdagskryptisk ger jag några, men inte alla (moahahaha!), av svaren här nedanför.

Om du vill göra dig själv i mosaikform, gör så här:
-ta upp
flickrs förstasida
-skriv in svaret på fråga för fråga i sökfunktionen och välj en bild från den första sidan du får upp. Skriv in bildens URL i
flickrs mosaikfunktion.
-Gör om det 11 ggr till.

1. What is your first name? (Maria)
2. What is your favorite food?
3. What high school did you go to? (nola)
4. What is your favorite color? (green)
5. Who is your celebrity crush?
6. Favorite drink? (Chai)
7. Dream vacation? (Mongolia)
8. Favorite dessert?
9. What you want to be when you grow up?
10. What do you love most in life?
11. One word to describe you. (nyfiken)
12. Your flickr name

1 kommentar:

Åsa i Skuttunge sa...

Tack för tipset - jag ska prova i morgon....