söndag, januari 01, 2012

den första dagen

Gott nytt år alla! Hoppas att aftonen var fin.
Min var full av vänner, mat och musik, och både skratt och vin flödade när det gamla året byttes i ett nytt. Det var vackert och lite magiskt att stå med huttrande ben och kalla kinder och se himlen explodera och bara känna ett nytt år snudda vid en.

Idag gör det ont i både huvud och själ... Huvud av naturliga orsaker och själ eftersom jag fick höra en sak som jag hoppats inte skulle hända. Men livet gör inte alltid som man vill, och vem vet vad som väntar framöver. Så idag slickar jag såren, maratontittar på Dag på svt play (fantastisk serie, den finns på play i ett par veckor till om någon har missat den) och stickar gigantiska sockar. Och jag har bestämt mig för att det här ska bli ett bra år.

Inga kommentarer: